Registrácia
Flog KalendárKomentáreNálepky
Flog ČB Človek Hory Krajina Kvety Makro Mesto More Slovensko Zátišie Ďalšie nálepky
Správy Ekonomika Názory Šport Žurnál Kultúra Koktail Auto VAT Peniaze Profesia Cestovanie Bývanie Zdravie Žena Leto
Autor vypol hodnotenie

Nový flog

Vitajte v novom Flogu. Spustili sme testovaciu prevádzku nového www.Flog.sk. Verím, že vás poteší modernejší vizuál, väčšie fotografie, nové funkcie. Ešte sme nezapli úplne všetky novinky, niektoré ešte dolaďujeme a postupne pridáme.

Potešia nás reakcie, nápady a samozrejme aj prípomienky.

Ďalšie fotografie od tohto autora

@LuKu, 3.9.2013 16:39
Súhlas s DUDIS, ale chce to ešte ďalšiu brzdu, minimálne zobrazenie ako floger hviezdičkoval, nie len kto hviezdičkoval, aj keď bez komentu, ale bude tam zobrazený. Čo je na tom blbé, keď si za svojim názorom stojí a vie prečo tak urobil. Ale bude viditeľný aj s jeho produkciou.
@DUDIS, 3.9.2013 16:09
najskôr - páčia sa mi nové vylepšenia..
nepáči sa mi:
ak má jede "beťár" vytvorených 10 flogov a na jednom flogu mu náhodne jeden flogáč ohodnotí aspoň jednou hviezdičkou jednu brakovú fotku stáva sa plnohodnotným flogerom.. z toho flogu si oboduje svojich zostávajúcich 9 flogov a máme beťára s 10timi plnohodnotnými flogmi - je to riešenie? zmení sa niečo??
bude si 5kovať svoje a 1tkovať tie, čo majú veľa hlasov..

padlo dosť návrhov a verím že sa tomu dá zabrániť.. možností je veľa ..

držím palce
@LuKu, 3.9.2013 9:11
Myslím, že už je po funuse. Šou pokračuje naplno. Samý prázdny profil a hodnotení ako z krhly. Skutočne podarené. Gratulujem PRAVDE.
@Pravda.sk administrátor, 30.8.2013 17:49
Komentovať nie je nutné. Už sme zadali programátorom, že by hviezdičkovať mali môcť len tí, ktorí v minulosti dostali aspoň k jednej svojej fotke hviezdičky. Čiže na "plnohodnotné členstvo" vo Flog komunite musia prispieť aspoň jednou vecou, ktorá sa páči inému plnohodnotnému flogerovi.
@kajulak, 27.8.2013 21:31
....s nadšením jsem uvítal nové změny na tomto serveru a rád se kochám novými inspirujícími snímky. Vyzkoušel jsem LuKu třeba to že jsem do soutěže vložil snímky znovu a to z dříve mnou vložených fotografií,tím myslím jen ty, co získaly nejvíce hodnocení. Pokud se objevily jako soutěžní, zůstaly ale téměř bez povšimnutí. Je tu dost nově přihlášených ale spousta z nich jsou nicky vložené jen pro bodování "vlastních snímků" Pravidla to nezakazují a my ostatní co budeme chtít poctivě soutěž podpořit nebudeme mít šanci. Každopádně si myslím že soutěživost nutí nás všechny vkládat snímky - ty nejlepší - Trošku nerad tohle píšu protože si vážím toho že nové změny Flogu prospěly ale holt........lidi co soutěží nepoctivě asi nikdo nenachytá.

Chválím admina a jeho snahu o zlepšení webu,chválím všechny co se nebojí svojí kritikou a věcnými připomínkami docílit i zde - LEPŠÍHO PROSTŘEDÍ ! Karel Himmer.
@LuKu, 27.8.2013 21:07
Je tu určite viac škodných. Dnes som si všimol, že u mnohých kvalitných fotiek výrazne poklesol priemer hodnotení bez akýchkoľvek komentárov a hlasujúci boli v rovnakom poradí u viacerých fotografií - napr. @mojefoto, @fototono, ...Tieto flogy sú prázdne a vôbec nie sú uvedené dôvody nízkych hodnotení, čo pre fotografujúceho nie je dobré. Preto vás prosím, nedovoľte hodnotiť fotografiu bez napísaného komentára, aj keď len symbolického a tým aj zobrazenia prakticky anonymného flogera v zozname. Takto si bačujú ako chcú a pravdepodobne to robia jednotlivci s viacnásobnými flogmi. Keď ich bude brzdiť komentár a zobrazené hodnotenie, myslím že takáto aktivita poklesne. Čo z toho, keď vidieť hlasujúcich bez ich hodnotení...Je to prakticky anonymné hodnotenie. Programátorsky je to veľmi jednoduché. A možno bez fotografie na flogu by daný floger ani nemal mať dovolené hlasovať.
Prosím o zváženie týchto návrhov.
@DUDIS, 27.8.2013 17:52
pozrel by som na foto @511713 je tam škodná a ak chce admin vedieť kto to je pozrie si jednotkárov.. nejde ani o hodnotenie (to môže každý a ako uzná za vhodné) len tie flogy sú najpravdepodobnejšie vytvorené jedným (možno dvoma) flogerom a zrejme on nerobí dobrú krv tu na flogu..
@Tiger, 15.8.2013 23:01
Vdaka.
@Pravda.sk administrátor, 15.8.2013 19:29
Momentalne pouzivatel nemoze zablokovat ineho pouzivatela, ale popracujeme na takej funkci...
@Tiger, 15.8.2013 13:17
"Nebolo škoda pokaziť tu fotku. Treba požiadať administrat aby umožnil zablokovať nežiaducich flogerov. Na e- Phote to funguje..."
FOFA

Da sa zablokovat komentar na mojom FLOG-u len pre T-travel?
Please....
@Tiger, 15.8.2013 12:51
Da sa zablokovat komentar na mojom FLOG-u len pre T-travel?
Please....
@Iveta-Zdenko, 15.8.2013 11:42
A aka dalsia chytra vyhovorka tu bude od @Tiger na jeho profilovy koment: " No F.c...g Aussie please" Kazdy anglicky hovoriaci clovek vie, co to znamena. V kultivovanom svete sa to berie ako rasisticka a narodnostna urazka. Dufam, ze Admin na taketo veci zakroci. Vdaka
@Tiger, 15.8.2013 11:38
Da sa zablokovat komentar na mojom FLOG-u len pre T-travel?
Please....
@Tiger, 15.8.2013 11:37
Myslel som tym kultivovany.krasny.travel
@Tiger, 15.8.2013 11:37
Myslel som tym kultivovany.krasny.travel
@Iveta-Zdenko, 15.8.2013 9:35
Dovolim si upozornit na osobne a vulgarne napadnutie @Tiger na mojej oficialnej FB stranke, lebo som si tu dovolil komentovat jeho fotky. Ospravedlnujem sa za text, ale len kopirujem jeho vyjadrenie:
"Mas kratku pamat, alebo si uplny k.k.t"
@DUDIS, 12.8.2013 14:19
netreba kto.. ale koľko bolo vzhliadnutí fotografie.. a nie je to zložité..
@Pravda.sk administrátor, 12.8.2013 13:45
@BUBNUphoto možno niekedy niečo také pribudne (berte to však tak, že 80-90% zobrazení fotky urobia čitatelia Pravdy, ktorý nie sú zaregistrovaní alebo sú, a nie sú prihlásení, čiže nevieme ich nick, len si pozerajú pekné fotky...)
@Pravda.sk administrátor, 12.8.2013 13:44
@bob mi to môžme prekryť javascriptom, ktorý niečo napíše, že sa to nedá (ale aj tak sa to dá, lebo teoreticky v momente keď si zobrazujete fotografiu, je v pamäti vášho počítača, inak by sa vám nezobrazila)
@Pravda.sk administrátor, 12.8.2013 13:43
@nefotim k sťahovaniu fotografií: to sa veľmi zablokovať nedá, už tým že sa "fotografia zobrazí" v počítači cez internet, je defacto stiahnutá (čo veľa ľudí nevie). Každý obrázok ktorý vidíte, napr. aj banner, máte prakticky stiahnutý v pamäti počítača (a čokoľvek sa tým pádom dá uložiť, inak by sa to nedalo pozrieť).
@nefotim, 11.8.2013 13:24
...a tiež ´Tvoj komentar´by mal byť v opačnom garde tj ak sa vyjadruješ tak priamo pod foto a nie až pod KOMENTY OSTATNYCH pred tebou!!!!!... by vylepšilo atmosféru na FLOGU PRAVDA!
@nefotim, 11.8.2013 13:18
je to veľmi zlé že sa dajú sťahovať fotky!..
@bob, 11.8.2013 12:17
btw, ADMIN ano pod fotkou je uz kto za fotku hlasoval, skoda dal by som tam ste aj "AKO", ale lady sa pohli :)
@bob, 11.8.2013 11:13
mam dva dotazy, 1. stale sa da "stiahnut" obrazok. neviem aky nazor maju na tento problem ostatni fotografi, admin nerozmyslal nad moznostou bloknut funkciu z prehliadaca - "save as picture"... druhy dotaz 2 - tiez suvisi s blogermi - ci neporidat funkciu - "posli mail autorovi" .. ak uz take pripomienky boli tak je to pase ...
@BUBNUphoto, 2.8.2013 22:43
ja by som prijal aj funkciu ktorá by zobrazovala že kto si danú fotografiu pozrel :) ... na jednom servere to funguje :)
@Pravda.sk administrátor, 2.8.2013 14:06
@samuraj v akom prehliadači a v akom zariadení (počítač, smartphone, tablet) vám to robí s tým žltým tlačítkom, prípadne kde presne (ktorá stránka)? ak neviete stačí na príslušnej stránke kliknete vpravo dole v pravom stĺpci na "Kontaktujte tvorcov flogu" a flog si k prípomienke zapíše aj technické parametre vášho počítača, aby sme ľahšie odhalili chybu...
@Pravda.sk administrátor, 2.8.2013 14:04
@marvin áno, nechali sme aj výpis podľa autorov (hore sa dá prekliknúť) aj podľa času
@samuraj, 2.8.2013 12:24
Dobrý deň prajem,

myslím, že terajšie úpravy prispeli k atraktívnosti a tiež lepším funkčným vlastnostiam flogu. Administrátor odviedol/dal odviesť dobrú prácu. Ďakujem.
Mám len jedinú pripomienku, žleté tlačidlo na pridávanie fotografií v pravom hornom roku mi zakrýva údaje o autorovi, bolo by ho vhodné premiestniť na iné miesto, alebo zrušiť, keďže také tlačidlo je aj na spodku strany.
@marvin, 2.8.2013 10:49
možno to už bolo niekde spomenuté, ale celkom by sa mi ( a možno aj iným) hodilo keby bola možnosť reagovať na konkrétny príspevok pod fotkou, trebárs aj s tým že by som reakciu na komentár dostal mailom. Stane sa napr. že sa niekto niečo opýta, ja mu aj odpoviem, ale pokiaľ sa cieľavedome k tej fotke nevráti, tak nezistí či sa nejaká odpoveď objavila.

Inak zmeny chválim a zoznam nových fotiek bez mien len podľa času sa mi veľmi páči.
@Pravda.sk administrátor, 1.8.2013 18:19
@golopeter viete nám poslať fotografiu ktorá robí problém, aby sme to s ňou vyskúšali?
@golopeter, 31.7.2013 15:40
Odpoveď prišla bez akého koľvek vysvetlenia, veľkosti formátov súboru sú v norme, kam sa obrátiť, predsa na admina.
@golopeter, 31.7.2013 15:37
ownUpload: Trueclient is connectedidem nacitat uploadovany subornacital somidem spracovat obrazok

Chyba

Prepáč ale neviem spracovať obrázok.* - zo svojich skvelých fotiek nám môžeš poslať denne (resp. 24 hodín) maximálne 15 kúskov, a týždenne (resp. posledných 7 dní) 30 kúskov. Vďaka. Viac info o limitoch.Za posledný, týždeň si poslal 10 fotiek z toho 0 za posledných 24 hodín. Nie, a nie zavesiť foto, neustále sa opakujúci preblém
@tomas-abaffy, 25.7.2013 21:38
@kari1 dobry napad!
@kari1, 24.7.2013 16:50
Chýba mi abecedný zoznam flogerov . Ku každému menu by sa mohlo zobraziť 3-5 miniatúr fotiek, ktoré daný floger považuje za svoje najlepšie.
@Pravda.sk administrátor, 24.7.2013 14:56
@golopeter a ďalší, ak máte TECHNICKÝ problém, že niečo nefunguje ako má, použite prosím kontaktný formulár, ten príde priamo technikom aj s informáciou v akom prehliadači, operačnom systéme to robí...
@bob, 22.7.2013 14:53
lady sa pohli, palec hore. asi tmavsi podklad bude lepsi, len nie kombinaciu cierne s fialovym pismom :) srandujem. kacirska otazka - cp tak zrusit anonymne hlasovania t.j. bez komentu *? osobne niekdy sa mi tiez nechce pisat ziaden koment, len dam 3,4,5 len nech to dotycny vidi ze to ja. ale mozno osetrit 1,2 * s povinnym komentom...pripadne s 3 zakladnymi buttoms volba - 1. zle kompo, 2. zle TK. 3. celkovy dojem. to len navrhujem nemusi byt nic, ale zamedzit jedno hviezdickarom bez komentu a anonymne sa mstit by asi zdvihlo kus moralku, predsa len anonymita je - aj nie je dobra vec... nie sme uz v totalite ze sa treba bat za nazor, ale ludia by sa mali aj vediet spravat...teraz na nikoho konretneho neutocim. len tak spiritizujem. pekny den.
@golopeter, 21.7.2013 20:34
Wow ! Dosiahol si svoj denný limit.To je pekná kopa skvelých fotiek. Díky, a pošli niečo zase zajtra.* - zo svojich skvelých fotiek nám môžeš poslať denne (resp. 24 hodín) maximálne 15 kúskov, a týždenne (resp. posledný 7 dní) 30 kúskov. Vďaka. Viac info o limitoch.Za posledný týždeň si poslal 22 fotiek z toho 15 za posledných 24 Aj to sa stáva! ? Nedá sa vložiť foto, treba Admin niečo popracovať na serveri, stáva sa to nejako pravidlom.
.
@Juliška, 21.7.2013 17:37
Nový flog sa mi páči, keď som si už zvykla na tie novinky :) Je to fajn osvieženie, pozitívne hodnotím najmä fotografie na titulnej strane, je to pekné a pestré.
Takisto kladne hodnotím zobrazenie základných údajov autora vedľa fotografie...ale to všetko tu už povedané bolo.
Padli dobré nápady ako jednotné nálepky, obmedzenie počtu pridaných fotografií na deň alebo aj týždeň (keď si autor vyčerpá limit hneď prvý deň, ok, ale potom až ďalší týždeň)
Ostattné pripomienky si myslím že sú tiež fajn, veď to písali užívatelia flogu.
Páči sa mi aj možnosť vytvorenia albumov. A veľmi sa mi páčil nápad, mať možnosť nejakým spôsobom dať do pozornosti určité fotografie, ktoré nás veľmi zaujali a ostatní ich možno prehliadli. Už dnes som ich na flogu našla niekoľko.
Celkový dojem SUPER, ďakujeme :)
@kopretinka, 21.7.2013 9:19
ahoj,práve som sa zaregistrovala a chcela som sa opýtať na ochranu fotiek,Lucka má dobrý nápad s tým nápisom cez fotku.
@LuckaF, 20.7.2013 15:20
- Občas sa tu debatuje o tom, že je tu kopa dobrých fotiek - a nepovšimnutých.Je to zväčša tým, že ich tvorca vôbec nekomunikuje s ostatnými, alebo len veľmi málo..nechcem tým povedať, že je to chyba, ale je to holý fakt.
Čo takto spestriť flog tlačítkom ODPORÚČAM (kdesi som to videla) kde by každý užívateľ mohol/nemusel odporučiť ostatným do pozornosti fotku, ktorá si to podľa neho niečím zaslúži a bolo by aj fajn, keby sa tam 2-3 vetami dalo napísať prečo.

- Za tie 3 roky čo som tu, som si všimla, že viacerí mažú fotky i z toho dôvodu, že ich predávajú, alebo, že sa boja použitia bez ich súhlasu. Nechcete s tým niečo urobiť? Aby nebol aj tento flog taká "fotobanka zadarmo"? Trebárs rozkliknutú fotku prekryť jemným priehľadným nápisom "Flog Pravda"na čo by mal užívateľ opäť tlačítko či si to želá/neželá. Alebo nemožnosť sťahovať rozkliknuté fotky..

Zmeny, ktoré sa udiali zatiaľ, oceňujem, je to lepšie a plánovaná súťaž to rozbehne :)
@Iveta-Zdenko, 20.7.2013 12:13
Co sa tak lepsie prizriet na ucet drobec.flog bez profilu, fotiek ci komentarov, ktory tu len tajne hadze znamky podla svojeho gusta:-)
@Iveta-Zdenko, 20.7.2013 4:24
Otazka pre Admina: Ako je mozne, ze nam ukazuje nasledovny odkaz "Za posledný týždeň si poslal 13 fotiek z toho 11 za posledných 24 hodín" ked sme za posledny mesiac vlozili asi jednu-dve fotky. Dnes mame problem vobec vlozit fotku.
@Vlasto, 17.7.2013 16:49
moj nazor: max 2 foto za den...bude to prehladnejsie a kvalitnejsie
@nefotim, 16.7.2013 17:26
toto je ozaj konštruktívny prístup od admina vyváženosť je lepšia ako výber/bol zdrojom až nepatričných utokov v poslednom čase
@DUDIS je rozhľadený floger, podal to s prehľadom :)
@Pravda.sk administrátor, 16.7.2013 12:04
Výber dňa sme nahradili 50 najlepšie hodnotenými fotkami za posledné dni (na hlavnej stránke www.flog.sk) preto, lebo si myslíme, že je férovejšií a vyváženejší. Nechceme, aby niekto (napr. admin) ovplyvňoval rebríčky, výbery a pod, chceme aby obsah flogu, čo najviac vystihoval to, čo sa páči ľuďom/flogerom...
@Pravda.sk administrátor, 16.7.2013 12:03
@monikin-flog v najbližšej dobe sa email nebude dať meniť, ale pouvažujeme nad tým...
@Pravda.sk administrátor, 16.7.2013 12:01
Ignore list je určite zaujímavá funkcionalita má výhody i nevýhody, a je to trochu zložitejšia funkcia, ale porozmýšľame nad ňou. Uvidíme....
@DUDIS, 16.7.2013 7:34
@sasenka-vlcica
výber dňa by mal robiť niekto kto tomu rozumie..
a kto to môže o sebe tvrdiť?!?!
kto je ten najlepší s najsprávnejším pohľadom na fotografiu?!?!
nie nadarmo sa vraví 100 ľudí 100 chutí.. tu prevládajú názory amatérov na amatérske dielka a nikto sa nemôže radiť do role sudcu.. aj keď už niečo naštudujeme a snažíme sa to pretransformovať do komentov a na základe reakcií a hodnotení urobiť záver.. je to zase len náš pohľad..

ak by sa našiel odborník na slovo vzatý, nemám výhrady.. mohol by samozrejme aj stručne vyzdvihnúť kvality fotografie a dôvod zaradenia..

doposiaľ bol výber dňa počítačom riadený a myslím že bral 7 dní do zadu a z toho dňa 3 najlepšie hodnotené fotky.. to nikam neviedlo.. hodnotíme neobjektívne a málo dobrých fotiek sa dostane do najlepších..

vypínanie komentov a hodnotenia má svoj význam..

obmedziť počet fotiek by malo zmysel (flogáči vyberú to najlepšie čo nafotili) ale napr. reportáž nasekaná po jednej fotke za deň by nebolo to pravé orechové.. preto by možno postačilo napr. 10 fotiek do týždňa a je jedno kedy si flogáč minie svoj limit.. (môj názor)

:)
@monikin-flog, 14.7.2013 21:47
Ja len takú otázočku: bude sa dať zmeniť email?, lebo ja osobne už dávno mám inú adresu a nikde som nenašla formulár na zmenu osobných nastavení.
@marta.kalabova, 14.7.2013 12:18
tiež sa pripájam k návrhom o znížení limitu- 15 foto denne je príliš, tak 3-5 by bolo lepšie
@sasenka-vlcica, 13.7.2013 16:25
Dve fotky v top uplne vyhovuju, nemenila by som. Ale velmi chyba vyber dna :( to bolo faj, vidiet, co sa paci adminovi :) vyber dna spat!!! :) hmmm vypinanie komentov a hodnoteni sa mi nepaci. Flog je predsa o tom. O hodnoteni, kritike a pod...a tiez by som znizila na max 5 foto denne...aj to je vela!
@JIMI70, 13.7.2013 11:12
ja len môžem súhlasiť s naším vodcom leVarie, najlepším riešením by bol ignor list, ktorý dodáme písomnou formou, určite by sme tým zabránili názorovej transparentnosti na našom flogu, ktorý tak užasne vami spravovaný, ďakujeme vám za novinky a posun vpred
@Iveta-Zdenko, 13.7.2013 10:36
Ten ignore list by veru vyhovoval urcitej skupine ludi na Flogu, aby sa mohli aj nadalej navzajom presviedcat o kvalite svojich fotiek a nedajboze, aby si im niekto nedovolil ohodnotit negativne ich diela. Tadeto podla nas cesta k zlepseniu veru nevedie. Smeruje len k dalsiemu nafuknutiu bubliny, v ktorej sa snazia tito ludia izolovat a oddelit od reality. Prave rozdielny pohlad na svet a fotografiu a nasledovna diskusia k danej tematike je pre tento Flog potrebna. Mimochodom, chvalime adminov, ze konecne sa tu zacalo nieco diat a nastalo par zmien. Len tak dalej. Este maly navrh, posledne komentare by mali byt zobrazene ako prve ako je zvykom na inych fotoserveroch. Niekedy trva velmi dlho "scroll down" k najnovsim komentom.
@leVarie, 13.7.2013 10:22
zmeny na flogu, i stránka FB - vnímam to veľmi pozitívne, urobili ste veľa dobrej práce.
ak pribudnú vaše ďalšie novinky ... no hádam sa im iba potešíme.
dávam otázku na admina... nemôžete prosím pouvažovať o akomsi "ignore list" ... možno by sa týmto v budúcnosti predišlo k negatívnym stretom medzi flogáčmi, ktorí majú rozdielny pohľad na svet, názory i fotografiu ako takú. ďakujem a želám všetko dobré celému kolektívu :-)
@granko, 11.7.2013 23:21
a ešte niečo podobné ako od @Echinocactus... Všimol som si v albume, že keď som odstránil fotku, v albume mi po nej ostalo prázdne okno s krížikom označujúcim vymazanie fotky. Musí sa to tam zobrazovať?
@Pravda.sk administrátor, 11.7.2013 15:31
@Echinocactus overím, keď sa vráti hlavný flogový programátor, že či v tom nebude nejaký technický problém, musí si pár dní oddýchnuť, aby načerpal nové sily a my medzitým ho zaplavíme vašimi nápadmi na vylepšenia...
@Pravda.sk administrátor, 11.7.2013 15:30
@petokato niečo podobné máme už aj na našej receptovej stránke www.varecha.sk, tam máme rebríček TOP 10 naj receptov z pred roka, a celkom na to ľudia klikajpobľúbených receptov pred rokom a celkom na to ľudia klikajú, takže to zakomponujeme aj sem.
@Echinocactus, 10.7.2013 14:36
Len otázočka: Nedali by sa zmazať v info o flogu názvy nálepiek, ktoré už nepoužívam, tj. nemám k nim priradené žiadne fotky ?
@petokato, 9.7.2013 22:04
pri mnohých fotkách ešte stále nevidím nikde dolu iné najnovšie autorove fotky. doposiaľ najpozitívnejšie snáď vidím hlavnú stránku, kde sú prehľadne umiestnené najhodnotenejšie fotky za tri dni.
možno by bolo zaujímavé umiestniť kdesi naboku malý odkaz na "históriu flogu". napr. toto boli najhodnotenejšie fotky pred rokom. alebo ak máte fotky nejak kategorizované, tak napr. najlepšie fotky krajinky, makro, bokeh atd., prípadne náhodne vybraná fotka z najlepšich v nejakom roku, alebo niečo podobné. automat by to mal zvládnuť.
spomínam to preto, že nedávno som sa tiež dostal k veľmi pekným fotkám kdesi z počiatku flogu, ale len úplne náhodou a nevidím spôsob ako sa k takým fotkám dostať systematicky
@Pravda.sk administrátor, 9.7.2013 12:21
@Ludmar ďakujeme za pochvalu. Odlíšime, ešte uvažujeme, či nepridáme fotku komentujúceho. To ešte zvážime.
@Pravda.sk administrátor, 9.7.2013 12:20
@Stanislav-Orolin ano, človek si bude môcť kliknúť a nastaviť, aký flog chce, či biely alebo tmavý.
@Pravda.sk administrátor, 9.7.2013 12:20
@Marta.kalabova niečo také urobíme
@Ludmar, 9.7.2013 7:31
Zaujímavé zmeny. Chválim.
A ešte poznámka. Možno by bolo zaujímavé v komentároch k fotografii odlíšiť (napr. farebne) odpovede autora snímky. Dá sa to aj teraz, ale nezdá sa mi to prehľadné.
@Stanislav-Orolin, 8.7.2013 22:58
Tiež by som privítal tmavšie pozadie.
@marta.kalabova, 8.7.2013 21:02
@pravda.sk tak napríklad mám na flogu už 20 strán fotiek. Keď sa chcem dostať na tú dvadsiatu, musím sa preklikávať, lebo vždy sa z aktuálnej strany dá posunúť len o štyri strany. Čiže povedzme som na štvrtej strane a najďalej sa dostanem na ôsmu, z ôsmej zas na dvanástu... Takto sa po trochách dostávať na koniec flogu, hlavne keď si človek triedi fotografie, nie je extra zábavné... Predtým to bolo tak, že sa zobrazili všetky strany- teda 1,2,3,4,5,6, atď až po 20, tak sa dalo z tretej strany hneď dostať na dvadsiatu. Ono to zas až tak nevadí, ak chcete, nechajte to tak, len teda keď som si robila poriadky vo fotkách tak mi to tak prišlo...Viac fotiek na strane je dobrý nápad :)
@Pravda.sk administrátor, 8.7.2013 16:40
@Marta.kalabova chceme dať na jednu stránku oveľa viac fotografií. neviem presne čo myslíte, ako po kliknutí na 3 stranu sa zobrazil zoznam všetkých strán?
@marta.kalabova, 8.7.2013 13:00
pán Admin, mne nedá stále pokoj to prezeranie flogu. Teda keď si pozerám flog jedného flogáča (prípadne svoj) stránku po stránke, napríklad hľadám nejakú určitú fotku, alebo sa len chcem dostať na koniec flogu. Kedysi fungovalo, že po prekliknutí sa na tuším druhú alebo tretiu stranu sa zobrazili všetky ostatné a hneď sa dalo dostať napríklad na dvadsiatu. Teraz aby sa človek preklikával po štyroch stranách do omrzenia... Bolo by možné obnoviť ten starý systém, kde zobrazilo všetky strany? Dosť by to pomohlo pri triedení fotiek...
@Pravda.sk administrátor, 8.7.2013 11:56
@Mustis veľmi zaujímavý nápad, notifikácie spomenutia treba. Musíme nejak premyslieť, kde a ako by to fungovalo. Ale tiež nad tým uvažujete (nám sa deje občas tiež, že niekde nám napíšu @pravda.sk a tiež nám samotným pomôže notifikácia)
@granko, 8.7.2013 11:19
ozaj, uz viem kolko je na flogu fotiek, no netusim kolko je flogacov. neda sa tam hodit aj take pocitadlo?
@marta.kalabova, 8.7.2013 10:07
ja chápem o čo ti ide, neber to zlei, aj ja by som prijala rovnaké nálepky... Centrum myslím malo byť pre centrum mesta a okrem toho asi polovicu nálepiek som vymyslela keď som na flogu začínala a už ich ani nepoužívam, akurát nejdú vymazať...
@DUDIS, 8.7.2013 9:23
@Marta.kalabova
myslel.. ale o nič nejde.. tiež zaujímavá v nálepkách je "centrum"
centrum čoho (aj keď sú to Košice) ale nič nehovoriaca nálepka..
len som to chcel zjednotiť aby nálepky pokryli všetky fotky.. takto je tisíce nálepiek a stále sa vymýšľajú nové..

Všetkým dobré svetlo prajem
@marta.kalabova, 7.7.2013 20:24
zmeny príjemne prekvapili, albumy sú dobrý nápad, nový vzhľad sa páči, len tak ďalej :)

k jednému kometu od @DUDIS: tým, kto dáva na fotky nálepku Škótsko si asi myslel mňa, však? Aspoň teda neviem o veľa iných flogáčoch, čo by dávali fotky zo Škótska. Áno, dávam si tú nálepku, keď si prezerám flog, a chcem si pozerať a prípadne triediť fotky zo škótska, kliknem na nálepku a zobrazia sa mi všetky. Teraz, keď už sú albumy, to nebude treba. Ale doteraz neboli a keď už si ľudia mohli vymyslieť nálepky, aby mali nejako potriedené fotky, tak to robím. Okrem toho nie som jediná, kto dáva nálepku s názvom miesta, veľa ľudí máva nálepky napríklad Afrika, Slovensko, Chorvátsko.

Pre Admina: vyššie spomenuté nálepkovanie nie len fotografickými žánrami ste vyriešili albumami, aspoň z časti. Nebolo by potom od veci spraviť kategórie (ako už viacerí spomenuli), pri pridaní fotografie flogáč zaklikne min. 1 kategóriu (makro, krajina, noc, architektúra atď). Ak ľudia budú chcieť triediť fotky aj podľa miest a iných vecí, na to už sú tie albumy.
@Mustis, 7.7.2013 12:21
mohlo by sa vymyslieť niečo ako upozornenie, že moje meno bolo použité v nejakom komente napr. @hasič minule pridal fotku pod ktoru do komentára napisal moje meno že mu možno pomôžem identifikovat chrobáka na fotografii no keby som na tu fotografiu nebol klikol tak ani neviem, že ma tam vôbec spomenul
@mirkaam, 6.7.2013 22:03
inac - ocenujem snahu administratorov o zlepsenie Flogu a pohotovu komunikaciu s prispievatelmi do Flogu. Novy design je sviezejsi, avsak ten stary bol trochu viac prehladnejsi dla mojho nazoru. Taktiez ked si chcem pozriet fotky daneho autora, zobrazene su posledne 3 a k dalsim starsim sa akosi nemozem dostat.
@mirkaam, 6.7.2013 21:53
tiez by som privitala pocet zobrazeni.
A ked si prezerame fotky z daneho dna (v malom formate), nebolo by od veci, keby sa nam po polozeni šipky na danu fotografiu tato bez klikania zvacsila. Takto by sme sa rozhodli sami, ci si ju rozklikneme alebo nie. Lebo kolkokrat si fotky nerozklikavame uz aj z casoveho dvodu a mozno aj prideme o par fotiek, ktore by boli pre nas zaujimave.
@Tiger, 6.7.2013 20:40
"repetitio est mater sapientiae", ak sa dobre pamatam je to "OPAKOVANIE JE MATKA MUDROSTI":
Tmavy, najlepsie cierny BACKGROUN COLOR should looks very professional, I think
Hovorim samozrejme len o podklade HOME PAGE, nie o chatovacich oknach... :-)
Myslim, ze by to nemal byt velky problem v CSS...
Inak velmi velmi ocenujem novy desing, snahu, vsetko.... Dufam ze to coskoro pritiahne na FLOG mladu krv, lebo pravda.flog rapidne starne. :-(
@Kalimerony, 6.7.2013 18:31
tiež sa prikláňam k jednoduchosti "nálepiek" ako bolo spomínané viac krát - dizajn: dá sa :-) doplnky, ovládacie prvky (neviem ako to nazvať) ok a teším sa na ďalšie - držím palce ;-)
@nefotim, 6.7.2013 15:52
prima že sa zjavili linky dole na dnešné a včerajšie..ako sme boli zvyknutí :) aj linky naprofiloch pri alias tuším sú fajn :) pohotové na 93 ročný subjekt :))
@granko, 5.7.2013 23:50
@pravda : super, dakujem Vam
@Pravda.sk administrátor, 5.7.2013 23:39
@goranko celé "Info o flogu" chceme zvýrazniť.

A aj ostatné nápady/prípomienky ľudí čítame a zvažujeme.
@Pravda.sk administrátor, 5.7.2013 23:37
@HA-306 to nám je ľúto, čo neviete nájsť? Väčšina vecí ostala na podobnom mieste (radikálne sa zmenila najmä hlavná stránka www.flog.sk)
@lisiacik, 5.7.2013 11:40
Popis fotky zvýrazniť nejako ako to bolo predtým.
@HA-306, 5.7.2013 11:34
neviem pôvodny flog sa mi zdal byť prehladnejši, toto je samy chaos...
@granko, 5.7.2013 11:18
a este jeden napad. Nemohli by sa zvacsit alebo zvyraznit v "Info o flogu" odkazy na albumy a oblubene fotky dotycneho flogera? Mozno by to tiez ulahcilo prehlad jeho tvorby. Alebo to hodit na jeho hornu listu vedla profilu. Takto oproti reklame (chapem, ze tam musi byt) posobia dost nevyrazne a stracaju sa...a mozno blbost, je to len sila zvyku, ale co tak odosielanie komentov klavesnicou "enter" priamo v okne komentaru? Inac, vsetko super....
@granko, 5.7.2013 10:39
@pravda.sk : dakujeme, bude to super. Inac po prvych dnoch, celkove dojmy su velmi pozitivne.
@Pravda.sk administrátor, 5.7.2013 10:32
@Jupiter @granko áno, to je nápad. Priznávam toto nás nenapadlo, ale je to super nápad! Porozmýšľame ako to spraviť a pribudne to...
@Pravda.sk administrátor, 5.7.2013 10:31
@bogo asi upravíme. Ešte nejaké prípomienky k textu pri hviezdičkách?
@granko, 5.7.2013 10:28
suhlasim s @Jupiter
@Chaine, 5.7.2013 8:03
som nadšená a idem to všetko preskúmať...
@bogo, 5.7.2013 7:29
Aj pri hodnoteniach "*" a "**" je slovko "moc" asi nesprávne. Pozeral som do Slovníka slovenského jazyka, ale ten význam slova "moc" tam nie je. Znova je to z českého jazyka. Malo by byť "veľmi". Opravte ma, ak sa mýlim.
@Jupiter, 4.7.2013 22:44
Ešte by som privítal to, čo je na iných serveroch možné, že keď si otvorím ktorúkoľvek fotografiu, aby som mohol prechádzať na danom flogu z fotky na fotku bez toho, aby som sa musel zakaždým vracať späť k ďalšej fotografii a zas ju otvárať nanovo. Zatiaľ ďakujem.
@pankratz, 4.7.2013 15:57
To žlté písmo na sivom podklade ! Lepšie by to bolo naopak ! Zle sa to číta .
@DUDIS, 4.7.2013 14:34
@lisiacik
dáš kalendár a máš dnešné.. je to hore a hneď je prístup.. podľa mňa lepšie ako bolo dole..
ak chceš iný deň dáš konkrétny v ľavo a je to .. tiež fajn..
@DUDIS, 4.7.2013 14:31
ešte je zaujímavý ukazovateľ návštevnosť fotky..

už sú tam komentáre.. paráda a ďakujem
@lisiacik, 4.7.2013 13:01
Je to pekné..len mi chýba odkaz na dnešné fotky...potrvá kým si zvyknem, že musím kliknúť na kalendár :)),ako návrh by som dal ,že menej fotiek pridať za jeden deň až je aspoň každá fotka ohodnotená aby autor vedel na čom je :))),ale ináč vynikajúca zmena
@golopeter, 4.7.2013 11:39
Ja som spokojný, zmena je život.
@granko, 4.7.2013 11:26
@pterodaktyl : velmi dobre povedane o tpkach :-)
@pterodaktyl, 4.7.2013 11:19
Pozdravujem, nový dizajn je pekný a možno by stálo za uváženie zaviesť jednotlivé kategórie miesto nálepiek /portrét, nočné, príroda, makro a podobne/ na iných serveroch je to bežné.
Polemiky okolo "topiek" budú vždy, ale treba si uvedomiť, že admin mení flog a nie flogáčov..:)...Vox populi, vox dei
@granko, 4.7.2013 10:39
kde to prepnem na tmave pozadie?
@Tiger, 4.7.2013 10:27
Pochvala za napredovanie. Mám však výhradu - otázku : hodnotenie ***- "docela fajn" nie je čechizmus ? Snáď "celkom fajn".
Nie.
To je BOHEMIZMUS. :-D
@Tiger, 4.7.2013 10:24
Tmave pozadie setri energiu a vyzera to PROFESIONALNEJSIE...
@Pravda.sk administrátor, 4.7.2013 9:39
@DUDIS super podnet (a aj ďalší ľudia), čítame, zapisujeme si, čo treba spraviť, resp. čo treba zvážiť.

Potešia nás ďalšie komentáre, nápady, prípomienky či kritiky. Sme veľmi radi, že sa to väčšine ľudí páči.
@granko, 4.7.2013 9:32
Suhlasim s Dudisom. Je to dobry napad stanovit jednotne nalepky. Bude sa to aj lepsie triedit a lahsie sa objavi napr. hladane foto. Fakt dobry napad..Jedna vec mi trosku vadi. Ked chcem rozbalit najnovsie fotky a kliknem na ten baner, tak sa nerozbalia vsetky, ale iba ta nahodna fotka, na ktoru som klikol. Ale nie je to az taky problem...da sa na to zvyknut
@DUDIS, 4.7.2013 9:30
príklad nevhodnej nálepky "Škótsko" pridáva tam jeden autor
preto som zvažoval stanoviť nálepky adminom a budú tam zahrnuté všetky fotky.. od zavedenia samozrejme..
@DUDIS, 4.7.2013 9:26
hodili by sa na základnú lištu v poradí : FOTKY KOMENTÁRE KALENDÁR NÁLEPKY
Nálepky by som zvážil (každý si to pomenúva inak a nemá to význam..) .. prípadne treba stanoviť pre všetkých rovnaké nálepky (budú ich mať všetci a z nich vybrať), ktoré pokryjú najväčšiu možnú škálu druhovosti fotiek (architektúra, príroda, krajina, kvety, portrét, BW, street, zvieratá, ľudia, šport, rodina a priatelia, humor, reportáž, akt, glamour, deti, makro, HDR, ..... ) a potom by to malo zmysel a kto hľadá niečo konkrétne nemá problém..

posledné komentáre - pre prehľadnosť.. vidím keď niekto reaguje na niečo čo ma zaujíma a nemusím rozklikávať 30 fotiek ale vidím reakcie k fotkám
@bogo, 4.7.2013 9:13
Pochvala za napredovanie. Mám však výhradu - otázku : hodnotenie ***- "docela fajn" nie je čechizmus ? Snáď "celkom fajn".
@DUDIS, 4.7.2013 9:05
palec hore..
chýbajú mi posledné komentáre všetkých..
@entvafangornova, 4.7.2013 9:03
hmm.... prepáčte, ale vidím, že ste to tu trošku refreshli.... ale ak si ľudia myslia, že nastavením vzorcov, budú vychádzať naozaj super fotky... musím len upozorniť, že to bude stále výber pc a nie niekoho kto sa fotografii ako takej rozumie! takže tie žabomyšie vojny, ktoré sa tu zvádzajú ohľadom skupiniek budú stále, len pod dohľadom vylepšených vzorcov :(
@granko, 4.7.2013 8:51
po prvom otvoreni to bol pre mna sok, ale uz som si zvykol a ako koment ma napadaju iba superlativy. Tiez sa priklanam k dennej maximalke v pocte dvoch kusov. Aj ked viem, ze nie kazdemu to moze vyhovovat. Inac, mate moju poklonu. Zvacsenie sipok pri kalendari je dobry napad. este raz vdaka.
@LuckaF, 3.7.2013 23:22
..takže si na to pomaly zvykám a zatim dobrýý..som zvedavá na tie prekvapenia..myslím, že toto sem pritiahne viac ľudí..fajn by bolo ukazovať počet zobrazení
@byron, 3.7.2013 22:52
ešte som sa riadne nezorientoval, tak sa pýtam, online diskusia na titulke už nefunguje ?
@vevurkad, 3.7.2013 22:45
Je to ozaj fajn, dobrý nový dizajn.
@byron, 3.7.2013 22:34
som nevedel, či som tu správne :) ... dobre je to :)
@Jupiter, 3.7.2013 22:25
Som spokojný, páči sa mi nový dizajn.
@RasG, 3.7.2013 22:10
ostal som v nemom úžase :-) fakt
veľmi pekné
vďaka
@Emilio, 3.7.2013 21:46
Začali ste pekne, klobúk dolu. Vidno kus práce, za ktorú si zaslúžite pochvalu. Nedostatky ukáže čas, musíme si na novinku zvyknúť, a oťukať sa.
@Jojo-Pried-horsky, 3.7.2013 21:43
príjemná zmena :-)
@petokato, 3.7.2013 21:36
jedna technická poznámka. pri niektorých fotkách sa mi pod fotkou neukážu aj iné autorove najnovšie fotky napriek tomu že v dnešných tam sú. a ešte chvála. zdá sa mi, že sa fotky zväčšili po kliku, alebo sa nejak upravilo ich rozlíšenie? lebo sa mi zdajú ostrejšie a kvalitatívne lepšie. snáď sa konečne ukáže kvalita fotky vo veľkom formáte
@nefotim, 3.7.2013 21:09
:) je to veľmi veľké PlUS aj keby nič iné neprišlo..myslím že naj náhľady z toho čo poznám a v inych sk periodikach je bezpredmetné pozerať náhľady a tym aj fotky lebo slabšie vidiacich nemá čo uputať
@Pravda.sk administrátor, 3.7.2013 20:32
@bzuko chceme dať 1-2 týždne čas, že ako ľudia zareagujú na výpočty a ako sa budú správať nové vzorce (napr. top fotky na titulnej stránke Flogu, ktoré nahradili "dnešný výber"), a tie vzorce ešte možno upravíme, aby vyberali, čo najlepšie a čo najpestrejšie fotografie.

@Johny18 je tam limit 2 do top, možno ho ešte upravíme, chceme vidieť pár dní, ako bude automat vypočítavať rebríčky, a chceme to prispôsobiť, aby dával, čo najkvalitnejšie a zároveň najpestrejšie fotografie.
@Pravda.sk administrátor, 3.7.2013 20:29
Ešte budú aj ďalšie novinky, teraz zbierame feedback k novému dizajnu a prvé reakcie. Ešte chystáme ďalšie (skôr technickejšie) vylepšenia.
@Pravda.sk administrátor, 3.7.2013 20:27
@nefotim aha ďakujem, lebo som si nebol istý... :)
@Johny18, 3.7.2013 20:25
Ja myslim do top maximálne jedna fotka z jedného flogu!
@petokato, 3.7.2013 20:19
musím pochváliť grafickú stránku nového flogu. zvyšok musím zatiaľ poobjavovať. ale počiatočný dojem je veľmi dobrý. a chvalabohu ste zmenili hodnotenie pri 5 hviezdach z "dych vyrážajúcej" na oveľa decentnejšie "skutočne niet čo vytknúť".
@nefotim, 3.7.2013 20:18
žiadnu otazku som nepoložila...pochvalila som zmenu veľkosti fotiek, iný server to ponuka za poplatok..no a je na flogeroch aby to využili na zverejnovanie čo možno najvydarenejšich foto
@bzuko, 3.7.2013 20:14
...pre admina fakt, že 1 max. 2 fotky za 24hod. by postačili!!! 15 je brutálne veľa!!!
@Johny18, 3.7.2013 20:08
Najlepšie hodnotené fotky za tri dni.Maximálne jedna fotka z jedného flogu!
Niektorí sa tam už natrvalo udomácnili
@dudros, 3.7.2013 19:54
zapnem pc , otváram firefox , rozklikám 5 okien naraz , nech to nabehne , tuk tuk , reku kuknem flog , chvíľu čumím , si som zle klikol , klikám zas , záložky - flog , a zasa tá divná stránka , reku čo je !!!!!

A potom mi došlo --- ADMIN SA PREJAVIL !!!! no hurá , pekná práca , len tak ďalej !!!
@Pravda.sk administrátor, 3.7.2013 19:31
@nefotim trošku som nepochopil otázku...
@Pravda.sk administrátor, 3.7.2013 19:31
@Echinocactus
- dnešné, včerajšie sú hore v Kalendár,
- to nie je za posledné dni, to je za celú históriu Flogu (kalendárik vpravo sa dá preklikávať) na predchádzajúci mesiac, asi tie šípočky zväčšíme

ale možno by sme to mali premenovať nejak.
@nefotim, 3.7.2013 19:23
pravda, pravda...tá veľkosť fotiek..a zadarmo/ergo za reklamné príjmy/ ..tak to by mal mať každý snahu prinajmenšom zverejniť snímky hodné zverejnenia..no a určite byť MOTIVOVANÝ učiť sa lepšie fotiť...a to je už na nás
@Echinocactus, 3.7.2013 19:17
Tak svoju prvú výhradu beriem späť - objavil som odkaz KALENDÁR, kde sa dá dostať k fotkám za posledne 3 dni. OK. Ale kalendár ? Skôr história flogu, alebo niečo na ten spôsob. Kalendár evokuje jednoducho kalendár typu - dnes je Miloslav, zagratulujte mu.
@Echinocactus, 3.7.2013 18:42
Flog už potreboval obmenu. Páči sa mi najmä veľká vizualizácia najlepších fotografií za posledné 3 dni a zobrazenie základných údajov autora na pravej strane vedľa fotografie. No nie je všetko "zlato čo sa blyští" :-)
Čo mi vadí:
- Nenašiel som odkaz na všetky fotografie za aktuálny deň (len najnovšie fotografie na Flogu) a chýba mi aj odkaz na fotky z predchádzajúceho dňa. Keď sa niekto prihlási na Flog večer, ako sa dostane k fotografiám uverejneným od rána, aby si ich mohol prezrieť všetky fotografie, nie len najnovšie ?
- Riešil by som väčším a výraznejším písmom názov flogu autora nad fotografiou v ľavo - malé a oranžové písmo na bielom podklade je málo zreteľné.
- Výber dňa už nebude ? Škoda !
Celkovo hodnotím nový vzhľad kladne, určite je potrebné si na neho zvyknúť. Ak sa mýlim v tom čo som napísal vo výhradách k novému flogu, tak ma prosím opravte.
@Echinocactus
@Pravda.sk administrátor, 3.7.2013 17:44
Je to zatiaľ prvá zmena, ešte niektoré veci nie sú dorobené. Čo sa týka farieb, žiaľ v rámci dizajn manuálu musíme robiť weby biele, ale tu sme sa rozhodli urobiť takú výnimku, že si používateľ bude môcť prepnúť biely a čierny dizajn (biely bude síce základný, ale kto bude chcieť bude si ho môcť prepnúť do čierneho).

Ešte máme veľa vecí rozrobených a budeme ich pridávať postupne, ale chceli sme vás potešiť, čo najskôr.

Samozrejme píšte prípomienky, nápady, ďalšie tipy. My ešte máme nejaké rozpracované, postupne vás nimi prekvapíme, ale ak prídu ďalšie zaujímavé nápady radi nad nimi pouvažujeme...
@konvalinka, 3.7.2013 17:39
potešila som sa, vďaka a všetkým dobré svetlo a pokoj v duši :-)
@kajulak, 3.7.2013 17:32
Poděkování ode mně a s potěšením vítám tuto krásnou úpravu. Po zkušenosti z jiných zahraničních serverů bych uvítal podklad v tmavé barvě. Tím myslím něco jako třeba na :
http://www.photoserver.eu/galerie.php
a nebo zde :
http://www.photodom.com/member/kajulak.
Tak šikovným lidem co to hravě dokážou by to nemělo dát tolik práce a všem to ušetří oči a fotky zvýrazní. :-)
Uvítal bych i interní poštu mezi jednotlivými přihlášenými uživateli . Moc děkuji a posílám na Slovensko pozdrav ze Znojma !!! Moc se mi to líbí !!!
@bzuko, 3.7.2013 17:21
...skoro my oči vypadli keď som sem nakukol!!! Tak admin máš prvú pochvalu, teraz podržať opraty pevne v rukách a napredovať tým správnym smerom!!!
Tvoj komentár:
Komentár môžu písať iba prihlásení užívatelia.
Založ si vlastný .flog alebo sa prihlás, ak už svoj fotoblog máš.

Staňte sa fanúšikom flogu:

 

Najnovšie fotky z celého .flogu