Registrácia
Flog KalendárKomentáreNálepky
Flog ČB Človek Hory Krajina Kvety Makro Mesto More Slovensko Zátišie Ďalšie nálepky
Správy Ekonomika Názory Šport Žurnál Kultúra Koktail Auto VAT Peniaze Profesia Cestovanie Bývanie Zdravie Žena Leto
Autor vypol hodnotenie

Flogovinky 1

Začiatkom júla sme spustili nový Flog.sk a postupne sa ho snažíme vylepšovať.

NOVÁ SÚŤAŽ
Najväčšou udalosťou posledných týždňov je istotne veľká súťaž o 500 eurový honorár a uverejnenie fotografií na titulnej stránke denníka Pravda. Je to prvá súťaž na Flogu asi po troch rokoch. Súťaž však viacerí Flogeri prijali s nevôľou, najmä preto, že o víťazoch budú rozhodovať Flogeri a nie odborná porota. Súťaž pokračuje ešte dva týždne veríme, že dopadne dobre. Do súťaže ste už prihlásili viac ako 2500 fotografií a to sme ešte len v polovici!

Pozrite si všetky súťažné fotografie:
http://flog.pravda.sk/Sutaz-Fotky.aspx

LEPŠIE A ČISTEJŠIE HVIEZDIČKOVANIE:
Začali sme ignorovať hviezdičky od používateľov, ktorí neurobili na Flogu nič, len zahlasovali za fotku. Pridávajte fotografie, diskutujte a potom sa z vás stane aktívny používateľ a budeme zarátavať aj vaše hviezdičky...

MESAČNÉ REBRÍČKY:
Pridali sme nové mesačné rebríčky. Preklikať sa k ním dá cez hlavnú stránku linkou na "Predchádzajúci mesiac". Následne sa v jednotlivých mesiacoch viete preklikávať dozadu počas celej histórie flogu.

Pozrite si aké fotky boli naj tento rok v júli:
http://flog.pravda.sk/FotoMonth.aspx?datum=2013-7

a aké boli minulý rok v júli:
http://flog.pravda.sk/FotoMonth.aspx?datum=2012-7

a aké boli v roku 2011 v júli:
http://flog.pravda.sk/FotoMonth.aspx?datum=2011-7

preklikávať sa dá v celej už takmer 7 ročnej histórií flogu až do novembra 2006...
http://flog.pravda.sk/FotoMonth.aspx?datum=2006-11


O 200% VIAC FOTOGRAFIÍ
V každom vašom Flogu, v každej kategórií (teda nálepke) sme zväčšili počet fotiek o 200%. Miesto desiatich fotiek na stránke, nájdete na každej stránke až 30 fotografií. Je to jednoduchšie a pohodlnejšie na prehliadanie.


KOMENTÁRE OD NAJNOVŠÍCH PO NAJSTARŠIE A OPAČNE:
Pridali sme možnosť sortovať komentáre od najnovších po najstaršie alebo od najstarších po najnovšie. Prekliknite si a Flog.sk si vašu voľbu zapamätá pre váš počítač. Aby ste prehliadali diskusie tak, ako ste zvyknutí na našom webe alebo na iných weboch...

FACEBOOK FLOGU:
Pred redesignom Flogu sme založili aj náš Facebook. V súčasnosti už máme za pár mesiacov viac než 300 fanúšikov.
Páči sa vám náš Flog? Lajknite nás aj na Facebooku, čoskoro tam začneme zverejňovať fotografiu dňa s linkou na šikovného flogera, ktorý fotografiu pridal.
https://www.facebook.com/flogsk

Ďalšie fotografie od tohto autora

žiadne
novšie
fotky
@oto56, 18.9.2013 15:20
@pravda.sk - Ďakujem, ale mňa sa týkala len prvá ukončená veta.
@Pravda.sk administrátor, 18.9.2013 15:11
@oto56 na všetky požiadavky, ktoré prídu cez Kontaktujte tvorcov reagujeme postupne. To o kontaktných údajoch sa netýkalo vás, ale dotyčného, čo sa tu vychvaľoval, že nemáme jeho údaje bla bla, a že máme výhru poslať na detskú onkológiu. Tak to bola reakcia na to, že výhru pošleme tomu, kto ju vyhrá (a nie tretej osobe či nadácií), ak chce víťaz potom výhru darovať, to už je na ňom...
@oto56, 18.9.2013 13:41
@pravda.sk: na moje dve technické pripomienky zaslané kontaktným formulárom ste nereagovali, ale tu sa realizujete. Kontaktné údaje k mojej osobe máte vyplnené od môjho prihlásenia na flog, ale zrejme táto Vaša reakcia je jednoduchšia, ďakujem za upozornenie.
@Pravda.sk administrátor, 18.9.2013 11:52
@oto56 keď ste sa prihlásili cudzími údajmi (od detského onkocentra) tak sa prosím, nečudujte, že to píše pod jeho prihlásením.
@Pravda.sk administrátor, 18.9.2013 11:50
Nie je v našich silách kontrolovať všetky súťažné fotografie. Možno súťaž nebola ideálna (ale nebola by žiadna), na stránke Varecha.sk keď vyberala víťazné recepty "porota z redakcie", tak bolo tiež zle. Nikdy neulahodíme všetkým. Podľa podobného vzorca (ako je použitý v súťaží) sa zoraďujú fotografie (50 naj) aj na hlavnej stránke www.flog.sk za 3 dni, za 7 dní či za mesiac. A myslíme si, že sa tam dostávajú väčšinou naozaj pekné fotografie.

Výhra bude zaslaná konkrétnej osobe, čo si konkrétna osoba s výhrou spraví je jej vec. Ak niekto vyhrá finančnú výhru, vydavateľstvo denníka Pravda zašle finančnú výhru výhercovi (a nie nikomu inému, ani na nejakú nadáciu, ani nikde inde) výhra bude zaslaná výhercovi, keď sa výherca rozhodne, že tú výhru niekomu daruje, alebo že si výhru rozmení na 5-eurovky a tie vyhodí z kostolnej veže nad nejakým námestím do vetra, to je už na výhercovi.

Ak súťažiaci prišiel z anonymnej emailovej schránky, ktorá po 10 minútach zanikla, a nevyplnil si ani údaje, tak nemôže mu byť vyplatený honorár, resp. výhra. Prevádzkovateľ nebude posielať "niekam na účet výhru", prevádzkovateľ ju zašle víťazovi, ktorý normálne dodržal pravidlá.
@oto56, 17.9.2013 14:48
Rozumiem, dík.
@Detske-onkocentrum, 17.9.2013 8:41
@oto56 skus sa odhlasit , skusal si sa prihlasit podla mojich udajov a neodhlasil si sa , preto teraz pises ako Onko....
@Detske-onkocentrum, 16.9.2013 8:01
Predošlý príspevok je od "Oto56".
@Detske-onkocentrum, 16.9.2013 8:01
Predošlý príspevok je od "Oto56".
@Detske-onkocentrum, 16.9.2013 8:00
Zvláštne: ak napíšem komentár, tak sa zobrazí ako príspevok od "detského onkocentra", preto ani komentáre nebudem pod fotografie uvádzať, aby som nespôsobil chaos. ADMIN ZOBUDTE SA !!!
@marvin, 14.9.2013 16:58
@Iwko: Exif ti vyrobím aký len na svete chceš ;) to je zbytočná námaha ...a teoreticky si viem predstaviť že niekto môže súťažiť aj so skenom fotky,
@Iwko, 14.9.2013 4:55
ahoj admin, jeden taky navrh kvoli falosnym fotkam - vyherca musi dodat aj EXIF priamo v datach fotky, aby sa dalo overit, ci fotku naozaj fotil abo nie. vdaka :-)
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 14:05
@Rovi Nikoho kto tu mysli dobre som sa dotknut nechcel. Bol to len navrh. Zjavne sa neujal . Ak chces precitaj si vsetko este raz bez toho aby si tam hladal vedlajsie umysli. Uvidis ze tam nic take ani nieje. Navrhol som to preto lebo vidim ze v sutazi uz davno nejde o fotografiu. OK vsak kazdy vie svoje .
@Iveta-Zdenko, 13.9.2013 14:00
Neboj, ta osoba sa o chvilu ozve:-) Ani zaverecna napoveda Ti nepomohla? :-)
@DUDIS, 13.9.2013 13:53
áno
mám mail
@Rovi, 13.9.2013 13:07
@Detske-onkocentrum ("anonim" :-D )
Tvoje príspevky sú negramotne písané a osočujú flogerov:
Ale to je moc zlozite na Vase chapanie ...
Ludia uz ste tak skazeny ...
... lebo vy ste kasta a na Vas nikto nema ? Ani Admin.
Teraz ukazte svoj charakter

Navádzaš na porušenie pravidiel a nečestnosť v súťažení:
Posuvajte fotky svoje a svojich znamich na prve miesto ...

A ešte jeden tvoj logicky nepravdivý výrok: ... vsetci to tak robia ...

To ťa máme s takým prístupom brať vážne?
@Iveta-Zdenko, 13.9.2013 12:27
Dusan, velmi chces vediet? :-)
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 12:27
Zopakujem

Pani a dami flogeri skuste ukludnit svoje Vasne. Zamyslite sa o com je zivot. Mam pre Vas navrh.
Vytvoril som tento flog na uz neexistujucu 10 minutovu emailovu adresu "a674742@drdrb.com" heslo "12345678" , adresa teraz nepatri nikomu mozete do nej pridavat fotografie , ako nazov fotografie pouzite svoj skutocny nazov flogu. Posuvajte fotky svoje a svojich znamich na prve miesto,
ak bude fotka z tohto flogu na titulke poprosil by som Admina aby vyhru poukazal na ucet detskeho onkologickeho centra. Mna uz kontaktovat nemoze som anonim :-)
Budete mat fotku na titulke a peniaze dostane ten kto ich potrebuje. Vyhra fotografia ....
Teraz ukazte svoj charakter.
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 12:26
Ja tu nemam meno a pod kazdou fotkou som navrhoval meno flogu autora fotky , Kto chce napise kto nechce nie . Ale ku mne sa ziadna vdaka ani peniaze nedostanu . Tazke pochopit ze ?
@DUDIS, 13.9.2013 12:21
koho?
sa mi zase nechce všetko čítať odznova
:)
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 12:20
Modre z neba len to nie .... jeden navrh a sa me plane reci okolo toho . Ale kto chce moze aj modre zneba mozno sa to bude viac hodik ked pride Rozboril a mozno niekto dostane aj tricko :-)
@Iveta-Zdenko, 13.9.2013 12:15
Hm Dusan, niekoho mi to tu pripomina:-). Sutazim, alebo nesutazim? A ked uz sutazim, tak nech vsetci vedia ze to je pre charitu... Aj tak sa daju vyhrat sutaze. Pekny vikend zelam:-)
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 12:13
Myslim ze je vsetkym jasne ze nemam neno ani ulicu ,cize keby vyhrala fotka z tohoto flogu , ostane na Adminovi co snou urobi ci ju pripise tam ako nvrhujem ja alebo niekam inam , alebo ju jednoducho vyradi , a na flogeroch je ci sa k fotke priznaju alebo nie , moze vyhrat napr @DUDIS fotka on bude mat dobry pocit a starcekovia v hospici napr novy televizor......
Ale to je moc zlozite na Vase chapanie . Kro chce nech si precita moje prispevky a aj komentare k nim . Urobi si nazor . Prajem vsetkym uspesny de.:-)
@dudros, 13.9.2013 12:08
čakám kedy sa tu objaví @Modré z neba flog !
@DUDIS, 13.9.2013 12:02
"ženy" som myslel..
nejako mi písmenká skáču
:)
@DUDIS, 13.9.2013 12:00
k veku.. žemny neradi prezrádzajú..
môj názor som povedal.. je to manipulácia a hranie na city.. keď niekto bude chcieť venovať výhru tak to urobí a podľa vlastného uváženia posúdi komu.. keď chcem niekto niekomu dať, tak to urobí a nerieši to dopredu a verejne aby o tom vedelo čo najviac ľudí.. to robia ľudia so zištných dôvodov.. nie ľudia ktorý chcú pomôcť..
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 11:26
@LuckaF neanonymna -večne mladá žena z Trencianskeho kraja

nie ide mi o to aby sa hlasovalo k voli fotografiam a nie k voli peniazom ako ide o peniaze niet zabran. Sak sa pozri na seba co pises. A pekna k nejakej kniznici urcite radost urobi :-)
@LuckaF, 13.9.2013 11:17
to anonym:
veď presne, tebe nejde o konštruktívnu kritiku pravidiel, ale o 500 evri (po zdanení 400?) aby si ich nebodaj niekto nenechal a nezbohatol na tom..?
Viacerí tu mali nápad výhru niekomu venovať - a to je ich vec. Ak si chce financie niekto nechať - jeho vec. Načo tlačiť na city a manipulovať ľuďmi? Je to odporné.
..ale možno sa ti podarí dotlačiť niekoho, kto vyhrá knihu aby ju venoval miestnej ľudovej knižnici..
HOWGH
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 11:05
Ludia uz ste tak skazeny ze nedokazete uznat ze niekto robi nieco z dobrym umyslom . Alebo ? Ked niekto robi nieco z dobrym umyslom nema u Vas sancu lebo vy ste kasta a na Vas nikto nema ? Ani Admin.
Pokoj v dusi :-)
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 10:35
@LuckaF
"riadna MANIPULÁCIA navádzať ľudí citujem "Posuvajte fotky svoje a svojich znamich na prve miesto" a to je jedno pod akou zámienkou.."

Vsak o tom to tu vsetko je , vsetci to tak robia a a stekate tu po sebe a teraz aj po mne. Pre to to neurobit len k voli tej fotke na titulke a nie 500 Eur. Ked sa to nikomu nepaci pravidla . Dal som Vam moznost obist ich. Ale Vam sa to nepaci lebo Vam to takto vyhovuje. Mate svoje skupinky a ostatny su mimo....
@pterodaktyl, 13.9.2013 10:25
Súťaž je daná, teraz nie je podstatné že či dobre, alebo zle. Každý môže súťažiť, nesúťažiť, vzdať sa prípadnej ceny, nechať si ju - ale na "divnom" hodnotení sa nič nezmení, pekný víkend želám
@LuckaF, 13.9.2013 10:23
riadna MANIPULÁCIA navádzať ľudí citujem "Posuvajte fotky svoje a svojich znamich na prve miesto" a to je jedno pod akou zámienkou..
čo na to admin??
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 10:19
Zopakujem

Pani a dami flogeri skuste ukludnit svoje Vasne. Zamyslite sa o com je zivot. Mam pre Vas navrh.
Vytvoril som tento flog na uz neexistujucu 10 minutovu emailovu adresu "a674742@drdrb.com" heslo "12345678" , adresa teraz nepatri nikomu mozete do nej pridavat fotografie , ako nazov fotografie pouzite svoj skutocny nazov flogu. Posuvajte fotky svoje a svojich znamich na prve miesto,
ak bude fotka z tohto flogu na titulke poprosil by som Admina aby vyhru poukazal na ucet detskeho onkologickeho centra. Mna uz kontaktovat nemoze som anonim :-)
Budete mat fotku na titulke a peniaze dostane ten kto ich potrebuje. Vyhra fotografia ....
Teraz ukazte svoj charakter.
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 10:10
Nemam nic spolocne z onkocentrom , len si myslim ze je to sposob ako ukludnit tuto sutaz.
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 10:08
Predpokladal som ze sa niekto z tohoto klanu ozve. Tak pani spristupnite vasu hru a komu tie peniazky poukazujete
@Iwko, 13.9.2013 10:04
@Detske-onkocentrum --> nesuhlasim s touto formou vyberania penazi, co tu prezentujete..
@DUDIS, 13.9.2013 9:44
také trochu vydieranie.. apelovať na charakter..
to by sa dalo použiť na každú súťaž a je jedno v čom a kde bola vyhlásená..
@pterodaktyl, 13.9.2013 9:39
Tento návrh už padol a pár z nás súťažíme bez nároku na honorár, prípadnej výhry sa vzdávame v prospech niečoho.
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 9:24
Pani a dami flogeri skuste ukludnit svoje Vasne. Zamyslite sa o com je zivot. Mam pre Vas navrh.
Vytvoril som tento flog na uz neexistujucu 10 minutovu emailovu adresu "a674742@drdrb.com" heslo "12345678" , adresa teraz nepatri nikomu mozete do nej pridavat fotografie , ako nazov fotografie pouzite svoj skutocny nazov flogu. Posuvajte fotky svoje a svojich znamich na prve miesto,
ak bude fotka z tohto flogu na titulke poprosil by som Admina aby vyhru poukazal na ucet detskeho onkologickeho centra. Mna uz kontaktovat nemoze som anonim :-)
Budete mat fotku na titulke a peniaze dostane ten kto ich potrebuje. Vyhra fotografia ....
Teraz ukazte svoj charakter.
@Detske-onkocentrum, 13.9.2013 9:23
Pani a dami flogeri skuste ukludnit svoje Vasne. Zamyslite sa o com je zivot. Mam pre Vas navrh.
Vytvoril som tento flog na uz neexistujucu 10 minutovu emailovu adresu "a674742@drdrb.com" heslo "12345678" , adresa teraz nepatri nikomu mozete do nej pridavat fotografie , ako nazov fotografie pouzite svoj skutocny nazov flogu. Posuvajte fotky svoje a svojich znamich na prve miesto,
ak bude fotka z tohto flogu na titulke poprosil by som Admina aby vyhru poukazal na ucet detskeho onkologickeho centra. Mna uz kontaktovat nemoze som anonim :-)
Budete mat fotku na titulke a peniaze dostane ten kto ich potrebuje. Vyhra fotografia ....
Teraz ukazte svoj charakter.
@leVarie, 12.9.2013 19:12
tak to k poslednému komentáru by sa mal vyjadriť i admin...
lebo potom to je tu naozaj iba o fraške ..... či....?
@oto56, 12.9.2013 18:58
Vobec nemá význam niečo tu navrhovať, alebo nedajbože kritizovať, lebo dopadnete ako ja, že mám znemožnený prístup k niektorým funkciám flogu (napr. vypnúť hodnotenie, zúčastniť sa súťaže (lebo som hneď na začiatku mal -- názor --, ktorý sa Pánom nepáčil. Preto "PODDANÍ" - poslúchajte!!! V tejto veci som adminovi cez kontaktný formulár písal dva krát a stále sa tvári ako by nič. - Je to hamba a to som slušný. Možno po tomto príspevku budem mať zakázaný prístup na flog, ale to už na mne nezáleží. Ostatným prajem veľa úspechov.
@dudros, 12.9.2013 18:16
už dávnejšie som navrhol aby sa fotografie zobrazovali za sebou v poradí ako boli nahrané a ostávali na hlavnej ploche 24 hodín od pridania.
denný limit 3 foto a anonymne , nech nech nie je vidno kto foto pridal.
ak nedáte limit , tak by bodlo funkcia ako zvýraznenie fotky ku ktorej si autor želá ,alebo žiada kritiku alebo niečo také .
mohol by to byť nejaký rámik okolo foto .
@pterodaktyl, 12.9.2013 17:30
..kašlite na to, každý súdny človek predsa vidí, že čo sa tu deje a od začiatku bolo jasné, že je to "najdemokratickejší" systém...:) Normálne sa hanbím, že som si ho dovolil skritizovať, priznávam sa, mýlil som sa, funguje bez problémov..:)
@Copaty, 12.9.2013 15:53
je to veľká strata , veľkého človeka a fotografa , česť jeho pamiatke +++
@DUDIS, 12.9.2013 11:30
nemusíš sa ospravedlňovať.. nič si neurobila
:)
som už pochopil a neriešim.. život ide ďalej..
@leVarie, 12.9.2013 11:13
ospravedlňujem sa Dušan, nechcela som sa ťa dotknúť....
no systém sa tak nastavil i kvôli súťaži a "novým" tzv. flogerom a preto, lebo sme to žiadali ...no a spadli sme doň i my....
možno len je však ťažké "všetko dokopy súvisiace" naprogramovať.... tak ako v živote.... :))
a o pointu tu možno ani neide....
@DUDIS, 12.9.2013 10:52
nevšimol som si toto obmedzenie a nechápem ho.. ako ovplyvním súťaž keď si skryjem mizivé percento svojich fotiek..
mám ich málo zobrazených? nie je u mňa kam napísať komentár? nemám vyplnený flog? skrývam sa za niečo?
nevidím dôvod zákazu hodnotenia.. aj keď za deň stihnem ohodnotiť tak 20-30.. len mi uniká pointa..
@leVarie, 12.9.2013 10:47
mne je síce celá súťaž ukradnutá ale.... Dušan, čo tak skúsiť - v ten DEŇ najprv bodovať a potom skrývať alebo mazať .... každý systém sa dá predsa obísť..... :))
@DUDIS, 12.9.2013 10:35
skryl som 9 fotiek so svojich 960tich.. zaslúžim si TREST nebodovať, lebo ovplyvním súťaž.. BRAVO!
@nefotim, 12.9.2013 8:22
p r i p á j a m sa
@pterodaktyl, 12.9.2013 8:17
Zomrel Tibor Husár, česť jeho pamiatke...
@alentica, 11.9.2013 20:16
áno niektoré fotky objavím náhodou až ďaľšie dni a čudujem sa ako to že som si ich nevšimla...:-(
niečo s tým limitom alebo zobrazovaním by sa mohlo spraviť...
@marta.kalabova, 11.9.2013 17:52
tiež som už niekoľkokrát spomínala, že s limitom treba dačo spraviť (konkrétne ho znížiť), tri fotky denne tak max, aspoň budú ľudia trocha viac rozmýšľať, čo pridajú...
@RickieFanta, 11.9.2013 16:09
Som veľmi rád, že sa situácia na flogu trochu upokojila, aspoň neľutujem, že som sa vrátil po pár týždňoch späť..:) páčia sa mi zmeny na flogu, veľa ich je veľmi príjemných, možno by som trošku vytkol zmenu kalendára a zaradenie fotiek v ňom do kategórií (podľa autorov, najlepšie , chronologicky) myslím, že to dosť zneprehľadnilo portfólio fotografií, (pre mňa je to strašne pracné rozkliknúť fotku a ak ju chcem komentnúť, či hodnotiť, späť na kalendár sa potrebujem vrátiť dvomi ďaľšími krokmi),, zároveň badám, že pravdepodobne kvôli tejto funkcii odchádza mnoho kvalitných záberov do zabudnutia, možno by bolo fajn keby sa po kliknutí na kalendár zobrazili hneď autori ako to bolo predtým a zároveň súhlasím z nastavením limitu na fotografie, určite by to prinieslo väčší prehľad..:) dúfam, že ma všetci pochopia, lebo som sa akosi zamotal sám do seba..:)))
@daniela-quadrantid, 11.9.2013 14:29
No ja som veľmi príjemne prekvapená, ako je možné do ďalekej histórie sledovať najlepšie fotky..kedysi som sem veľa prispievala a tak to bola príjemná nostalgická prechádzka, ďakujem, veľmi ma potešilo, ani som nedúfala v toľko pozitívnych zmien, zaslúžite si veľkú pochvalu. Nejaké negatíva ani nevidím...tá prehliadka je naozaj reprezentatívna a stále inšpirujúca. Prajem vám, aby vás to nadšenie neprešlo..ešte raz ďakujem.
@nefotim, 11.9.2013 3:08
asi by to bol krok spravnym smerom
@Pravda.sk administrátor, 11.9.2013 0:14
@sasenka-vlcica nad limitmi začíname uvažovať, musí o tom rozhodnúť viac ľudí.
@sasenka-vlcica, 9.9.2013 22:55
mily admin, PROSIM ta, nemohol by si znizit limit fotiek za jeden den na napr. max 3denne? ved to je onicom, ked tam niekto vysype kartu a zaujimave fotky zaniknu.
@bob, 7.9.2013 14:40
pre admina... "4.) Nemôžeš hlasovať, ak mazaním / zneviditeľňovaním odstraňuješ polovicu a viac pridávaných fotografií." nuz toto nie je stastne riesenie...kedze nevidim fuckciu-algoritmus(callback z hviezdickoveh) ktora zhodnoti ci blokovat alebo nie, tak sa pytam: je pouzite LE ci LT resp GE, GT? napr !a gt 1 (!a = 1) je false odpoved ale !a ge 1 je TRUE. detto by mala byt kontrola ci doslo k zmazaniu v ten den(este nikto nevlozil zle foto onylom?) a akych starych foto, nech clovek nevyzera ak mazatel fotografii :) urcite by sa dalo osetrit ak je dostatocny pocet foto napr 20,50 v portfoliu a aspon 2-3 v mesiaci vlozene ze ak aj ked 2 zmaze uzivatel stale sa poklada za aktivneho a vkladajuceho fotografie s moznostou hlasovania. To uz nevravim ak clovek chce zmazat ozaj stare 3-5 rocne fotografie…tiez by som osetril tuto moznost. Proste stanovit min pocet fotografii na portfolio napr 20 s tym ze pohyb moze by akykolvek ale musi platit :
1. min X(1,2) vlozenych foto do mesiaca. (Prip dalsie podmineka napr komentovanie hodnotenie – to je na adminovi)
2. Neklesnut pod adminom zvoleny min pocet fotografii na portfolio(napr 20)
3. Mazanie viac nez 2(alebo 3) rocnych fotografii nezahrnat....
4. Zmazanie foto v priebehu casoveho ntervalu a nahradnie novym nebrat do uvahy(ak as da osetrit) pricom celkovy pocet foto narastol voci predchadzajucemu dnu
5. Ak kontrola mazanych tak za poslene adminom navrhnute obdobie (povedzme 1-2 mesiace)
6. viac nez Y(napr 3,5) vlozene foto denne – zakaz bodovania,pripadne zakaz uploadu
Taka logika sa mi zda podstatne jednoduchsia a menej chybova ako ked funkcia spocita vlozene fotografie napr k istemu datumu zisti ze je ich 246
Potom jeden mesiac uzivatel 20 zmaze a vlozi 1 a nemoze hlasovat ? tak neviem.... ci tudy vede cesta.
Podotykam ze sam aktivne programujem (vratane algoritmov-vyvojak, a aj zapisovnie programov do programovacieho jazyka
Poprosim otazku na takyto priklad:
ak mam v foto blogu 360 fotografii a sa rozhodnem vymazat povedzme ozaj slabe snimky(keby len hned 50) a vlozim tento mesiac 2-3 dobre z ktorych jeden zmazem...
Mozem hlasovat?
Lebo mne z toho vychadza ze mozno budem musiet mesiac cakat alebo vlozit opat aspon 1-2 fotky aby som vynahradil poslednu v mesiaci zmazanu ?
Tych kombinacych otazok by som mohol pisat viac, preto as pytam ci je ta logika dostatocne dobre navrhnuta. A dufam ze ak uzivatel z 300 foto zmaze 100 v jednom mesiaci a rozhodne sa pridavat po 1 tyzdenne ze nebude musiet cakat kym dosiahne povodny pocet fotiek na zaciatku mesiaca...  proste neviem identifikovat co rozumiete pod pojmom “uzivatel maze viac ako polovicu pridavanych fotografii” aj z pohladu casoveho intervalu mazania a vkladania foto. Viem ze chcete znemoznit hlasovanie ludom:
1. ktori si chcu prihadzovat body
2. chcu anonymne skodit
3. obmedzit tych co cakaju len na sutaze
Myslim ze moj algoritmus hore to splna(1,2,3,5,6)….a navyse dobrych fotografov(teraz nemyslim seba) nediskvalifikuje z hodnotenia, lebo prave sucasny algoritmos ste zvyhodnili vysypavacov pamatovych kariet na flog…a ktori povacsinou davaju iba 5* alebo 1* ale ti co dokazu “precitat” fotografiu ake upravy boli urobene a co sa zle spravilo v post procese – tak vahu takychto bodov v podstate zrusite…prave tito ludia vacsinou pouzivaju rozumne aj 2*,3*,4*. zmeny su fajn a urcite sa podari najst daky ten pomysleny spolocny prienik zaujmov. Prajem pekny den
@dudros, 6.9.2013 23:43
teraz som si všimol , staré albumy flogposti , či jak sa to volalo boli zmazané , ale nie to som chcel .
http://flog.pravda.sk/talianska-domacnost.flog
toto je asi reklama , že
a zadarmo !!!!
@bzuko, 6.9.2013 21:13
...jak sme dlho písali a písali treba to a to, no konečne sme sa dočkali a pochvala pre admina!!! Ďakujem za seba!
@Tiger, 5.9.2013 16:24
Este stars.... Just JOKE.
@Tiger, 5.9.2013 16:23
Admin sa snazi. To je dobre.
@pterodaktyl, 5.9.2013 10:00
Luku: toto si predsa nerobíme my medzi sebou, lebo či je to plný počet a či jeden bod tak je to podozrivé a sami by sme si tým škodili. Nezabúdaj že kde sa dvaja bijú, tak tretí víťazí a toto porekadlo tu začína presne platiť....rozčuľovať sa je zbytočné, o to to nestojí, ale zamyslieť sa do budúcnosti bude rozumné.
@LuKu, 5.9.2013 7:30
Dobrý deň,
ja som našiel u svojej súťažnej fotografie hodnotenie od flogera @icufish, neviem ako ma "oznámkoval", ale nechápem, prečo sa takéto veci ešte dejú. Ja som už pred pár dňami napísal, že takýto systém súťaže, minimálne bez kombinácie flogáči-porota priam navodzuje situáciu na rôzne manipulácie.
@pterodaktyl, 4.9.2013 17:49
Škoda rečí, stačí sa pozrieť...naozaj veľmi fér
@leVarie, 4.9.2013 17:19
... ja len, že systém tajných hlasovaní stále funguje.... náhodný kuk viď:
http://flog.pravda.sk/luhovy.flog?foto=513767 .... síce len dva ale tajné hlasy z flogov bez foto, či akýchkoľvek komentov ..... :(
prílev nových ľudí je fajn... ale za takúto cenu, nuž ja som teda v rozpakoch.... :((
@helka, 4.9.2013 11:18
Rada som si znovu pozrela krasne
TOPKY:@sixi,@Sjuzi,@biker,@peg,@malinka@Socrates@vsk..a dalsich,zaspominala som si na skvelych flogacov...a samozrejme @nobody...skoda,ze tu uz fotky nema....
@dudros, 4.9.2013 9:29
prešiel som si TOP fotky za jednotlivé mesiace spätne na na začiatok.
Zistil som že do leta 2012 sú top foto naozaj top , a potom sa tam objavujú veci ktoré tam pretlačili skupinky , alebo tie top foto autor zmazal a uvoľnil miesto iným .
Odporúčam aj ostatným súFLOGáčom , pozrite sa na to ! budete prekvapení !
@nefotim, 3.9.2013 20:34
pravda je šikovný profík :)...viem aké je ťažké zladiť názory všetkých..a preto jeden vždy rozhoduje, a nemusí to byť ten prefíkaný ani ukričaný, ale ani ten čo sedí len mlčky v kúte...
@pterodaktyl, 3.9.2013 19:33
Človek sem chcel ísť kvôli relaxu a nie s tým, že ho tu čakali urážky, útoky a umelo vyvolávané konflikty. Nepíšem teraz o sebe a myslím si že zmeny sú prospešné. Akurát som niekedy skeptický a sarkastický po tom čo som tu zažil..ale to ste tu ešte neboli, pekný večer želám
@Pravda.sk administrátor, 3.9.2013 19:22
@pterodaktyl my máme zoznam kde je asi 90-100 takýchto hlasovačov, čo nemali žiadnu aktivitu. pracujeme na tom. a aj na iných veciach.
@Pravda.sk administrátor, 3.9.2013 19:20
@Copaty pracuje sa na tom.
@Copaty, 3.9.2013 18:27
len tie prázdne flogoviny čo nám popridávali samé 1* treba odstrániť aj z ostatných fotiek nie len z prvých
@poldo, 3.9.2013 18:12
Mne sa tento flog paci aj so vsetkymi plusmi aj minusmi, ved presne odzrkadluje aki sme, my Slovaci!
@pterodaktyl, 3.9.2013 17:44
adamkov, mfoto, tominka, toncia, antonatlas....nemám chuť a ani náladu tu špehovať a rátať, ale rád by som vedieť, že tieto účty čím prispeli k skvalitneniu flogu? Ja som narátal za chvíľku dva tucty a to bude takto pokračovať...nikto si nezaslúžil a ani si nezaslúži takéto "hodnotenia", ja tu nevidím, že by sa vyriešil problém, Vy snáď hej?
@Susanna25, 3.9.2013 17:32
Fíha, dnes ráno som sa sťažovala a už je tu aj náprava. Som veľmi milo prekvapená! :-)
@LuKu, 3.9.2013 16:42
Je to krok správnym smerom, ale treba to dotiahnuť.
@pterodaktyl, 3.9.2013 16:32
Je to síce pekné, lebo po tom, čo som ráno videl som nedal už ani fotky na hodnotenie, ale je to a/ neskoro, b/čiastkové riešenie
Preto, lebo zas bude každý každého upodozrievať a ten, kto bude chcieť robiť zle bude aj naďalej, akurát na to bude musieť vynaložiť viac času. /nebude aktívny na jednom účte ale na viacerých/
Pekný deň želám
@DUDIS, 3.9.2013 16:13
fuu ha
zem sa zatriasla a vidím zmeny..
ledva som dopísal predošlý príspevok a je tu náprava
gratulujem pravda
@Copaty, 3.9.2013 15:55
Ďakujem to som rád pozerám že už ste mu foto zmazali
@Pravda.sk administrátor, 3.9.2013 15:50
@Copaty riešime to. Nebudeme započítavať hlasy od neaktívnych používateľov...
@Copaty, 3.9.2013 15:46
pozrite sa pod prvé dve priebežné fotky čo som tam napísal dnes a aj komenty s @Dudisom a pochopíte
@Pravda.sk administrátor, 3.9.2013 15:39
@Iwko ano. Momentálne odhaľujeme "falošné" kontá, ktoré len hlasujú, a znížime im váhu a podporíme verných a aktívnych Flogerov. Sledujte adminov blog Novinky flogu a čoskoro predstavíme ďalšie vylepšenia a novinky.
@Iwko, 3.9.2013 15:36
jednu zmenu by som este dorobil - a to povinne vypisanie udajov na flogovom profile plus aspon 2-3 fotky, ktore musia byt uploadnute, inac nebude dany flog aktivny.
tak by sa viac zamedzilo vznikaniu falosnych flogov vytvorenych na hlasovanie.

ostatne zmeny su vitane :-)
Tvoj komentár:
Komentár môžu písať iba prihlásení užívatelia.
Založ si vlastný .flog alebo sa prihlás, ak už svoj fotoblog máš.

Staňte sa fanúšikom flogu:

 

Najnovšie fotky z celého .flogu