Nahrajte fotku z vášho zariadenia

neprofesionalita, chaos v Košiciach...

vládne od augusta 2014! Prečo? Lebo smerácky primátor neodolal lobingu svojej strany, ktorého je nominant a podpísal na Stavbu integrovanej koľajovej dopravy (IKD), električkovej trate v hodnote 40 miliónov €, hradenej predovšetkým z európskych fondov, zmluvu s prešovskou spoločnosťou Dúha. Tejtp v čase jej podpisania šéfoval banskobystričan Ladislav Chromčík a okrem iného bola dvorným dodávateľom napríklad pre ministerstvo vnútra, hospodárstva, štátne školy a podobne. Po ňom od novembra 2014 sa na jej čelo dostal nitrančan Erik Karabinoš, t.j. už vtedy, ako nezačala stavba trate na Staničnom námestí, pre nedostatok pracovníkov! Odborné práce ma trati mala vykonať poľská spoločnosť ZUE, a.s. z Krakova a to až v hodnote 36 miliónov € a to s termínom ukončenia do konca júla 2015. Súčasná situácia na prácach však ukazuje, že tieto nebudú dokončené v termíne, čím mesto príde o európske peniaze a zároveň o zaplatí nemalú pokutu pre poľského finálneho dodávateľa. Na margo, prešovská Dúha spolu aj s talianskou Impregilo S.p.A, má postaviť i tunel Višňové v hodnote 409 miliónov €. Minister dopravy Ján Počiatek povedal, že napriek menším skúsenostiam Dúhy verí, že stavbári tunel postavia. Výstavba tohto diaľničného úseku však iý teraz mešká podobne, ako i rekonštrukcia električkovej trate v Košiciach! Boh ochraňuj Slovensko pred diletantmi a politickými lobistami...!!!

Komentár môžu písať iba prihlásení užívatelia.
prihlásiť / registrovať