Nahrajte fotku z vášho zariadenia

Rožky sú pekné, ale iba...!

Občania Slovenska sa tešili, kedy po roku 1989 začali k nám húfom prichádzať zahraničné obchodné centrá. Niektoré z Holandska a Francúzska už stačili si zbaliť svoje kure a sú už preč! Podľa všetkého zajačie úmysle má aj anglické Tesco. Doniesli ku nám istú "západnú" kultúru a sortiment dovtedy u nás nevídaný. Roky prešli a naši kupujúci sa stali náročnejší, veď za svoje peniaze chcú ten istý tovar a kvalitu, ktorý spoločnosť ponúka na západe od našich hraníc /mimo Čiech/. Spoločnosti za manažérov po roku vybrali už domácich, mysliac si, že už majú dostatok skúsenosti, aby vedeli dobre manažovať. V niektorých prípadoch sa im to podarili, v iných zasa nie, o čom svedčí i OC Kaufland v košickej mestskej časti Nad jazerom. Neraz bola oprávnená kritika na vyložené zhnité pomaranče, citróny, zatajovanie čerstvého mäsa, na úkor toho. ktoré už nejakú dobu stálo na pulte, čo bolo evidentné na jeho výzore. Veď zisk treba za každú cenu a to i na úkor kupujúceho! .Chybou manažovanie v tomto OC je aj to, že okolo 17.00 hodín boxy na rožky sú prázdne a svietia v potadí iba fotografie týchto výrobkov. A to v čase, keď väčšina gazdiniek sa vracia z práce a chce nakúpiť. Za takúto aroganciu ku kupujúcim by Nemci, odkiaľ Kaufland pochádza, by personál vyhnali, spolu aj s manažérmi z OC. Slováci sú však, ako ovečky a túto mentalitu Kaufland na Slovensku s určitosťou veľmi rýchle spoznal ...!

Komentár môžu písať iba prihlásení užívatelia.
prihlásiť / registrovať