Nahrajte fotku z vášho zariadenia

neúcta a arogancia...!

Pani vekom blízko 80 – tke sa obrátila na nás s poukázaním na byrokraciu v Dopravnom podniku mesta Košíc. Zároveň preposlala sťažnosť adresovanú tomuto podniku a následnu ich odpovede. Oplatí si to prečítať, pretože určite to nie je ojedinelý prípad neúcty v cestujúcemu. Zároveň očakávame odpoveď od Richarda Majzu, predsedu predstavenstvaa DPMK Sťažovateľka napísala DPMK: Dnes, t.j. 23.9.2016 o 12.52 hod. som nastúpila na zastávke Jahodná na autobus. MHD. Po príchode na zastávku pri štadióne Lokomotívy som hodlala prestúpiť na tam pristavenú električku číslo 9. Vodič mi však pred nosom zatvoril dvere a s električkou odišiel zo zastávky! Takýto postup MHD považujem nielen za neetický, ale arogantný, čo nerobí dobré meno MHD. Žiadam o prešetrenie tohto prípadu a odpoveď, ako sa s vodičom naložilo! Odpovede DPMK: Oznamujeme Vám, že Váš e-mail bol doručený DPMK, a.s. a odstúpený na vyjadrenie referátu sťažností. Dopravný podnik mesta Košice, a.s. sekretariát GR Jana.Ragulská Vaše elektronické podanie zo dňa 23.9.2016 bolo postúpené na priame vybavenie oddeleniu výpravy ako podnet. Ak by ste požadovali jeho vybavenie vo forme sťažnosti, je nutné postupovať podľa prílohy. S pozdravom JUDr. A. Spielmann Odpoveď na Vaše prvé elektronické podanie Vám bola zaslaná aj s poučením. Keďže ste podanie nedoplnili, naďalej ho považujeme za podnet alebo oznámenie. Vedúci zamestnanec príslušného pracoviska ho preverí, prijme opatrenia, ale nemá povinnosť Vás o tom informovať, je to na jeho rozhodnutí. JUDr.A.Spielmann Odpoveď DPMK sťžovateľke po našej urgencii dňa 30.9.2016: Ďakujeme za podnet, ktorý sme prešetrili a uvádzame nasledovné: zo zastávky Havlíčková odchádzajú v čase o 13.11 hod dve električky, č. 9 a č. 2. Vodič električky č. 9 pristavil do zastávky vozidlo a nakoľko za ním prichádzala električka č. 2, uvoľnil miesto pre jej pristavenie. Električka č. 9 prišla na zastávku o 13:11 hod, električka č. 2 o 13:11:45 hod a autobus linky č. 14 o 13:11:25 hod, pričom električka č. 2 počkala na prestup cestujúcich z autobusu a následne odišla zo zastávky Havlíčková. Vodiči električkových liniek sú upozorňovaní na to, že ak vidia prichádzať autobus linky č. 14, majú počkať na prestup cestujúcich. V zastávke však nemôžu stáť dve električky naraz a obmedzovať na jednej strane plynulosť dopravy, na druhej strane ostatných cestujúcich. Cestujúci autobusovej linky č. 14, ak pokračujú v cestovaní smerom do mesta, majú možnosť využiť na prestup električkové linky č. 2, 4 a 9. Ing. Jaroslava Dečmanová, PhD. vedúca oddelenia výpravy Úsek dopravy Odpoveď sťažovateľky: Moja sťažnosť nie je riešená tak, ako si to cestujúci vyžaduje! Pretože som chcela cestovať do MČ Nad jazerom, električke č, 9 bola pere mňa jedine výhodná! Žiadam konštruktívnu odpoveď a nie výhovorky. Sťažovateľka na konštruktívnu odpoveď doteraz čaká...

Komentár môžu písať iba prihlásení užívatelia.
prihlásiť / registrovať